{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 4 januari 2024

Creatief Café, ook in 2024

Creatief Café, ook in 2024


Wat was het weer leuk, de laatste keer Creatief Café in de bibliotheek in Sneek!
En in dit nieuwe jaar gaan we gewoon door!
Te beginnen met vandaag, van 14.30 - 16.00 uur is het en je bent van harte welkom.

Vandaag laat ik je een deel zien van waar de laatste keer in december aan gewerkt werd. Het is nog kerstvakantie en daarom laat ik nu de "kerstige" werkstukken zien.

Ineke had deze leuke krans thuis al gemaakt:


Wilke haakte aan deze kerstboom:


Tare was een engeltje aan het breien:


Op Facebook zag ik het eindresultaat:


In een andere blog zal ik je de andere foto's laten zien.

Wil je ook een keer aanhaken of mee breien?
Hier zijn de data voor de komende maanden:

4 en 18 januari
1 en 15 februari
7 en 21 maart

Het is van 14.30 - 16.00 uur in de bibliotheek in Sneek. Geheel vrijblijvend, koffie en thee tegen een sympathieke prijs verkrijgbaar.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten