{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 oktober 2021

De Mystery Blanket breideken van 2018 is klaar!

De Mystery Blanket breideken van 2018 is klaar!

 
Eindelijk kan ik vandaag mijn Mystery Blanket van 2018 laten zien. 
Zo gaat dat soms met een groot project, dan blijft het ineens weken liggen. Of maanden. In dit geval zelfs een paar jaar. Ik kwam de blokken weer tegen bij een opruimactie en besloot het weer op te pakken en heb er nu weer met veel plezier aan gewerkt.


Vorige week vertelde ik al dat ik de randen aan de korte kanten klaar had en dat ik daar 210 steken voor nodig had. Voor de lange kanten waren het 330.
En o, wat een volle breinaalden waren dat!

Op de volgende foto kun je goed zien dat de blokken aan elkaar zijn gebreid met geel en dat er een rand omheen zit in diezelfde kleur:


Ik laat gewoon nog maar wat foto's zien.



En deze deken mocht ook even "wapperen" aan de schutting 🙂



Een heerlijk dekentje met nog een mooi formaat ook, ongeveer 110 x 150 cm.

De Mystery Blanket is een jaarlijks terugkomend brei- en haakproject van Breiclub.nl.
Deze deken is van 2018. Het ontwerp is van Bianca Boonstra-Becker, van Chefwol.nl.
Het thema was "Around the world" en deze kleureditie heet Desert.

Wil je meer weten over deze Mystery Blanket? Je vindt het terug onder het label Mystery Blanket 2018.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat is hij uiteindelijk mooi geworden. Prachtige herfstkleuren! Op het juiste moment klaar 😄.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden! Past ook nu wel met die warme (herfst)kleuren. Goed dat je 'm afgemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie deken in mooie kleuren. Je zal er een fijn gevoel aan over hebben gehouden dat het nu af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren en patronen vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een pronkstk geworden Akkelien, vind het
    een heel bijzondere deken met prachtige motieven.
    Daar mag je echt trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Het heeft 'even' geduurd, maar het is je gelukt!
    De gele randen tussen de blokken en rondom de deken maken het echt af.
    Schitterend gedaan Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat wil ik wel geloven dat het lange naalden waren met veel steken. Dan is een rand haken toch eenvoudiger in dat opzicht.
    Maar qua moeite is het deze deken dubbel en dwars waard. Ik vind hem geweldig mooi! En helemaal passend in het seizoen, momenteel. Gelukkig kon je hem nog tijdens droog weer buiten fotograferen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oef dat zal zwaar geweest zijn zulke volle pennen met ruim 300 steken, maar je hebt wel eer van je werk want het is een hele mooie deken. Dat al die stukjes die je steeds liet zien samen zo'n mooi geheel zijn geworden. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen