{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 oktober 2021

Dinsdag - poppendag Inspiratie uit de bollenvelden

Dinsdag - poppendag Inspiratie uit de bollenvelden

Dankzij Maria kan ik aan een nieuwe serie beginnen op poppendag. En het is weer enigszins out of season, de inspiratie kwam deze keer van...


hyacintenvelden!

Maria had wel naar de Keukenhof gewild, maar je weet het, dat kon ook dit jaar niet. In de buurt van  Anna Palouwna bleek een soort van mini-Keukenhof te zijn, daar maakte ze die foto's.

Ze koos er kleurtjes bij en kocht nog wat. De groene kleur was het lastigst.
En zoals je op de volgende foto's ziet: ze zocht de breivisjes erbij.


Ook met breivisjes raakte er nog wel eens wat in de knoop. Toch groeit er gestaag iets op de breinaalden.


Volgende week meer hierover.
Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Die bollenveldkleuren herken ik en dat mini Keukenhof ook. Het heet de Poldertuin in Anna Paulowna en ieder jaar loop ik er regelmatig naar toe. Het hele jaar trouwens, al zijn er nu geen vrolijke kleuren te vinden, het is nu een mini groen park. 😊
    Ben benieuwd wat Maria met de bollenveldkleuren gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen