{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 oktober 2021

Crea 2021 De T van...

Crea 2021 De T van...

In 2021 doe ik mee aan de alfabetchallenge en vandaag is de T aan de beurt.


De T van Taart, ik ben er dol op. Tegenwoordig, sinds diabetes in mijn leven is, eet ik het niet veel meer. Als ik het doe, maar ik meestal een verstandige keuze, lettend op de koolhydraten. Wist je dat een soes slechts 9 koolhydraten heeft? En een moorkop 3 meer, dat vind ik ook nog een mooi alternatief 🙂


Bij deze taartjes hoef je geen koolhydraten te Tellen, alleen maar steken. Ik haakte ze zo'n 6 jaar geleden voor De Keuken van Tante Cake. Meer daarover én het patroon vind je in deze blog.
Ik reeg ze aan een slinger en haakte er nog eentje bij, met die leuke kopjes, voor koffie of Thee:


Meer over de kopjes lees je hier, met links naar het originele patroon en extra tips.

Thee, dat drink ik graag. 's Ochtends, 's middags en 's avonds. Deze theelabels haakte ik jaren terug als kleine cadeautjes.


Met de Techniek Tamboereren "schreef" ik erop: T 4 U en dat staat voor Thee voor jou.

Dan wil ik nog Tas noemen. Zeer belangrijk, hoe kunnen we zonder?
Ik maakte er zelf ook een flink aantal, o.a. deze, die een paar jaar geleden in het tijdschrift Aan de Haak stond. En nu binnenkort als het goed is in een themanummer, namelijk de Tassenspecial. Op herhaling, hoe leuk is dat?


Meer over deze tas lees je in deze blog.

Tot zover voor deze keer. 
Ik ben heel benieuwd wat anderen bedacht hebben met de letter T bij deze alfabetchallenge.

Hier is mijn lijstje met linkjes. Dit kan altijd weer aangepast worden.


Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) organiseren in 2021 samen de Alfabetchallenge Crea 2021.
Je  kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen.
Over twee weken is de letter U aan de beurt.


Graag wens ik je een mooie dag en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Je theecakejes vind ik heel leuk en gecombineerd met de kopjes doen ze het goed aan de slingers.
    Wat hebben je tassen leuke kleine details; zo'n klein onderdeel maakt een groot verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke taartjes en theezakjes heb je bij het t vlaggetje gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke taartjes! Die had ik nog niet eerder gezien geloof ik...
    De theelabels zijn oòk grappig; eigenlijk kun je toch veel maken in haaktechniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zoveel als jij weet te verzinnen met de letter, ik moet maar vast gaan brainstormen geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, de slingers en theelabeltjes herinner ik mij wel, maar de tas ook, mooie projecten van jouw hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, die taartjes. En dan die slinger, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die kleine taartjes en dan nog die kopjes erbij, hoe leuk is dat !
    Je theelabels zijn ook grappig en sowieso een mooie tas.
    Goed weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een taartjes wat zijn ze leuk en tassen ja dat past ook goed bij de t

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh die taartjes zijn schattig zeg, maar ook de slinger
    met de kopjes vind ik heel origineel. De tas is Prachtig,
    wat een mooi patroon is dat. Het lijkt me ook een tas
    waar best wel veel in kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk zijn je gehaakte taartjes, dat spreekt me wel aan, haha.
    Maar ook het vlaggetje, de theezakjes en de tassen zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klopt tassen heb je nooit genoeg en het is ook lekker duurzaam, je eigen tas meenemen :) Leuk de taartjes slinger, staat gezellig. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen