{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 28 oktober 2021

Creatief Café: het mag weer!

Creatief Café: het mag weer!


Vorige week donderdag was ik in de bibliotheek in Sneek. Ik had namelijk een berichtje gekregen dat er weer een Creatief Café was. Zo leuk: eindelijk weer na zo'n anderhalf jaar!

In totaal waren we met vijf dames aan 't handwerken. Opvallend: drie (waaronder ik) waren sokken aan het breien! Echt soktober, hé 😉

Dit is sok nummer 1 van Bea, ze was al druk bezig met de tweede:


Hier is het sokkenproject van Hennie:


En ik had m'n Twizzler Socks mee, ook bezig met sok nummer 2:


Opvallend dat we alledrie met dezelfde dikte breien en alle drie met Knitpro Zing!

Tara was met een want bezig:


En Silvia was aan het haken, met reliëfstokjes, ze weet nog niet zeker wat het wordt.


Er kwamen nog wat mensen gezellig even bij ons kijken. Wij hadden heel wat bij te praten. Een gezellige middag en dan vliegt de tijd. Heel fijn om elkaar eindelijk weer eens te zien!

Kom je ook de volgende keer? Dat is op 18 november. Van 14.30 - 16.00 uur. In principe is het steeds op elke derde donderdag van de maand.
Dit is in de bibliotheek in Sneek, maar dit wordt ook in andere bibliotheken georganiseer. Vaak kun je dat wel terugvinden op de websites. Of vraag ernaar in jouw bibliotheek!



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Gezellig weer! Leuk dat er zoveel sokkenprojecten op de naalden staan; de koude-voeten-tijd breekt weer aan 😉.
    Onze wekelijkse creaclub is ook weer begonnen; we zitten wel op afstand van elkaar, dat vinden we allemaal een fijn gevoel. Maar het kletsen kent geen grenzen; heerlijk weer om ideeën en belevenissen uit te wisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me toch zo gezellig zo'n handwerkmiddag in de bieb! Jammer dat dat hier niet is. Wat grappig dat jullie (bijna) allemaal aan de sokken zaten! Ze worden mooi!

    BeantwoordenVerwijderen