{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 oktober 2021

En nog een slinger

En nog een slinger


In een groot deel van dit jaar werden verjaardagen anders gevierd dan we gewend waren. Ik ben toen begonnen met slingers te haken, heel veel slingers. Voor een neef en twee nichtjes bedacht ik zelfs speciale slingers. In deze familie is nog een nichtje en die kon haar verjaardag eigenlijk wel gewoon vieren. Alleen had zij het heel druk met de studie 🤔

Zodoende besloot ik ook voor haar een slinger te maken. Ik vroeg haar moeder of ze tips had voor de kleuren. Blauw, grijs en wit en ik koos voor twee grijstinten. Alles vond ik in mijn voorraad.


Ik heb vlaggetjes gehaakt en heb deze keer vast met de hoofdkleur aan de zijkanten gehaakt. En vervolgens nog 1 randje rondom in een andere kleur:


Dit leverde vier soorten vlaggetjes op:


Die legde ik in volgorde op een stapel:


En toen werd het tijd om ze aan elkaar te haken:


Dit nichtje werd 19, daarom haakte ik 19 vlaggetjes. Het was wat meer werk dan ik dacht. Ach, het is weer gelukt!
 

De slinger mocht even proefhangen bij ons op de schutting, ik vind het zelf wel goed gelukt!


Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen! Hoera, het is vandaag!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt als een groeiende slingertraditie in jouw familie en vriendenkring. Want degenen die nog niet een leuke vlaggetjesslinger van jouw hand hebben, die willen er vast ook een.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen