{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 5 oktober 2021

Dinsdag - poppendag Nieuwe set voor Lente (2)

Dinsdag - poppendag Nieuwe set voor Lente (2)


Vorige week liet ik zien dat Maria een prachtig lente-jurkje maakte voor Lente.
Ze maakte er ook een vestje bij.
Ze dacht eerst aan een groen met wit vestje. Haar zusje zei: "Roze met wit!"
Uiteindelijk gebruikte ze gewoon alle kleuren van het jurkje 🙂


Het werd deze keer een vest met korte mouwtjes.


Om goed uit te komen, paste Maria het patroon wel wat aan en heeft ze hier en daar een streepje overgeslagen.


Vóór het samenvoegen eerst maar eens wat draadjes afhechten:


En nu verder:


Kijk, het zit aan elkaar:



En hier is het vestje af:


Op de knoopjes na, dat komt nog.
Hier zie je de achterkant:


Wat ontzettend leuk en vrolijk, hé!
Volgende weer meer.


Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig bijpassend vestje heeft Maria ervan gemaakt! Lente zal schitteren in haar outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooi vestje. Ik hoop het gauw eens in het echt te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi! Heuze poppen-haute-couture!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief vestje, ben benieuwd welke knoopjes er op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOO, wat ben ik blij dat mijn poppen zich stil houden. Want als ze dìt toch zien... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen