{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 30 september 2021

MB2018 6 blokken aan elkaar

MB2018 6 blokken aan elkaar


Vorige week liet ik zien dat ik steeds 2 blokken aan elkaar aan het breien was.
Vervolgens heb ik die dubbele blokken weer aan elkaar gebreid. 


Zo kreeg ik eerst een vierkante deken.
Het is eerst tellen en puzzelen, je moet zorgen dat je aan beide kanten evenveel steken hebt.


Het resultaat is prima, ik heb al een mooie deken nu:


Het is de bedoeling dat er nog een rand omheen komt. Het zal je vast niet verbazen: ik moet wéér steken opnemen. Ik verzamel eerst moed 😉

Wil je meer weten over deze Mystery Blanket? Je vindt het terug onder het label Mystery Blanket 2018.

Heb jij wel eens meegedaan aan een van de Mystery Blankets? Het is verrassend en leerzaam, dat in ieder geval. Op dit moment kun je je inschrijven voor de Mystery Blanket van 2021. Hier lees je er meer over.

Zelf vind ik het tegenwoordig vooral leuk om zelf te ontwerpen. Ondertussen wordt er druk gewerkt aan de laatste details van deel 7 van de 7 zussen breideken.

Ik probeer dit project af te ronden, wordt vervolgd!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Het is idd een klus om zo'n deken af te werken, maar terwijl je bezig bent kun je wel met veel voldoening terug kijken naar al die voltooide blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt heel mooi, maar ik begrijp dat je tegen de klus van het maken van de rand aan zit te hikken. Voordeel van deze manier van een rand maken is dat het heel netjes wordt en dat je meteen klaar bent als de rand klaar is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is letterlijk bijna een puzzel te noemen om al die
    blokken mooi aan elkaar te krijgen. En kan me voorstellen
    dat je voor de rand rondom eerst moed moet verzamelen.
    Maar wat vind ik dit toch een PRACHTIGE en bijzonder deken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat wordt echt heel mooi mooie hefatkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere manier om die blokken aan elkaar te zetten, heel mooi. Ik snap dat je opziet tegen het opnemen van de steken van de rand, succes!

    BeantwoordenVerwijderen