{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 3 september 2021

Crea 2021 De R van...

Crea 2021 De R van...

In 2021 doe ik mee aan de alfabetchallenge en vandaag is de R aan de beurt.

De R is van Ruben, m'n echtgenoot. Ik leerde hem kennen in het eindexamenjaar van de pedagogische academie, in 1984. En in 1985 werd het echte verkering. Getrouwd in 1991 en mijn trouwjurk was rood.

Ruben doet van alles en het liefste schrijft hij, boeken. En dit boek past heel goed in het thema van vandaag, Ricards requiem:


Het is z'n nieuwste boek. Meer erover en over z'n andere boeken kun je vinden op z'n website: rubenkorfmaker.nl.

De R is ook van de Rozeta, wat een plezier om die te haken!

Meer over deze deken vind je onder het label Rozeta.

En nog een mooi woord met de R is regenboog, met de regenboogkleuren heb ik kort geleden dit hartje gehaakt:


Ik ben heel benieuwd wat anderen bedacht hebben met de letter R bij deze alfabetchallenge.

Hier is mijn lijstje met linkjes. Dit kan altijd weer aangepast worden.


Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) organiseren in 2021 samen de Alfabetchallenge Crea 2021.
Je  kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen.
Over twee weken is de letter S aan de beurt.


Graag wens ik je een mooie dag en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. De R is weer goed te doen hè, je kunt er vast nog meer mee bedenken, maar dit zijn al heel mooie onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Benieuwd naar Rubens boeken. Direct een gereserveerd bij de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi regenboog hartje heb je gemaakt.
    Ik ga de boeken van jouw man onthouden, heb nu nog veel te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar het boek, ik zal later de link nog eens bekijken. En je Rozetta wordt zo mooi, lijkt me een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gevarieerd blog weer.
    Mooi hoor, je trouwjurk in ROOD.
    Kwam deze week prima van pas.
    Mooi haakwerk en zo meteen ga ik de boeken link bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, Ruben mag in je alfabet niet ontbreken!
    Net zoals je Rosetta trouwens, die is zo mooi dat ze gerust wat extra aandacht mag krijgen ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha je kan niet om Ruben heen en je trouwjurk mooi rood. De website van de boeken ga ik nu bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE gevulde R heb je uitgewerkt
    Akkelien. Het lijkt wel of alles precies op
    z'n plek valt. Wat is de Rozeta toch een JUWEEL,
    vraag me weleens af hoeveel uren je daar mee bezig
    bent geweest. Zo mooi jullie trouwfoto, en heel
    gewaagd een Rode trouwjurk. En het boek van Ruben
    past er zeker heel erg goed bij met al die B-tjes.
    Mooi gevonden allemaal........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, je Rozetta past zeker heel goed bij de letter R.
    Wat is hij toch mooi!!
    Deze keer is het ook een persoonlijk blog bij je geworden, leuk om te lezen. Je zult best wel trots op Ruben zijn, dat hij een schrijver is naast al het andere wat hij doet. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De R was voor jou geen moeilijke letter...
    Natuurlijk de R van Ruben, je man!
    En dan je prachtige Rozeta, die mag er ook wezen.. en groeit nog steeds geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen