{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 september 2021

Fleurige slinger met bloemen

Fleurige slinger met bloemen


Bij speciale verjaardagsmijlpalen vond ik het altijd al leuk om een slinger te maken. Dit jaar maakte ik voor heel veel verjaardagen een slinger. Als iemand 21 werd of 70. Ook als iemand 8 werd of 53. Omdat zoveel verjaardagen gevierd werden in de tijd dat je slechts 1 of 2 bezoekers mocht ontvangen. Gelukkig is dat weer anders. En toch maak ik nog steeds veel slingers dit jaar. Deze maakte ik voor Agnes:


Toen ik dit bolletje kocht, dacht ik al dat het een hele leuke slinger zou opleveren 😊


Het zijn weer bloemetjes geworden, met vier bloemblaadjes. Hele fleurige bloemetjes.


Leuk om iets mee te versieren. Of iemand.


De slinger wikkelde ik om de verjaardagskaart. Er was wel een grotere enveloppe nodig. En 2 postzegels.


Met veel plezier gehaakt!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Verloopgaren is verrassend leuk voor zo'n slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maken van de slingers is vast een heerlijk tussendoorwerkje; het duurt niet lang, er is geen ingewikkeld patroon bij nodig en je kunt tijdens het maken genieten van de gedachte dat er straks weer iemand blij de post openmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi garen met dat verloop wrin mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, mooie kleuren! Die is heel leuk geworden. Je moet altijd maar afwachten hoe verloopgaren uitpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze slinger is ook een beauty geworden Akkelien,
    echt een feestje om zo iets moois te mogen ontvangen.
    Op de tuinbuste staat het ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen