{ 'anonymize_ip': true }

maandag 23 augustus 2021

Slinger voor Irene

Slinger voor Irene


Nog meer slingers! Ik haakte een slinger voor Irene, die ook in augustus jarig is. Een slinger met klavertjes 4:


Dit garen is nu echt helemaal op. De kleurtjes vind ik goed bij Irene passen en extra leuk dat er ook "sprankeltjes" in zitten, heel subtiel. Daar houdt ze van, zoals je hier al kon lezen.


Hoe ik dit haak? Begin met een hoeveelheid lossen (100 of zoiets), *dan 1 stokje in de derde losse vanaf de haaknaald, 3 lossen, 1 halve vaste in dezelfde losse, *3 lossen, 1 stokje in dezelfde losse, 3 lossen, 1 halve vaste in dezelfde losse*, herhaal van * tot * nog 2x. Dan is 't eerste klavertje af. Haak een aantal lossen, bijvoorbeeld 12*, en haak dan weer een klavertje. Dus begin weer met 1 stokje in de derde losse vanaf de haaknaald. Je herhaalt dan dus steeds het stuk tussen de rode sterretjes. Uiteindelijk sluit je de slinger af met ongeveer even veel lossen als waarmee je begon.


Ik vond een mooie kaart bij het tuincentrum, ook met sprankeltjes en de kleuren matchen prima bij de slinger:


Wat denk je, vond ze dit leuke post? Wordt vervolgd!
Update: hier lees je dat!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk vond ze dit leuke post! Een envelop met zoveel liefde er in moet je haast wel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen