{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 augustus 2021

Hoera, het is vandaag!

Hoera, het is vandaag!


De allereerste naamslinger die ik gehaakt heb, is deze, voor de eerste verjaardag van Mick, naar een idee van zijn moeder. In de loop der jaren heb ik heel wat slingers voor haar mogen haken: voor haar eigen kinderen en ook voor kinderen van familie of vrienden.
In het begin van de zomer vroeg ze me nog een slinger te haken, een superlange feestelijke slinger, een HOERA-slinger.


De kleuren die ze koos zijn donkerbruin, donkerrood, okergeel, paars en beige/zandkleur. 


Wat een bijzondere combinatie weer en wat werd het leuk! De lichtste kleuren herhaalde ik net wat vaker dan de andere drie. 


Het werd echt een hele lange slinger die even proef mocht hangen bij ons op de schutting:


Heel leuk weer om te haken en hopelijk mag ook deze slinger bij heel veel feestjes vrolijk mee wapperen!


HOERA, het is vandaag!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: