{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 3 augustus 2021

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 5

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 5


Het is tijd voor vakantie, zomervakantie. 
Doordat ik onlangs voor een blog in hele oude poppenblogs zat te zoeken, bedacht ik dat ik het leuk vind om in deze periode elke week weer eens een pop te laten zien die jaren terug gemaakt is. Ik denk dat ik vooral poppen op basis van patronen van Arne & Carlos ga laten zien en vandaag is Lotte aan de beurt.


Lotte is gebreid door mijn nicht Akke. Door de blog kwamen wij weer in contact met elkaar en we blijken allebei ontzettend veel van handwerken te houden!
Ik mocht een paar keer poppen van haar laten zien op dinsdag-poppendag en Lotte is de eerste pop die ze maakte. Lotte kwam in januari 2014 hier langs.


De poppen van Akke hebben een eigen label bij mij op de blog, dus als je meer wilt zien en lezen over haar poppen, kijk dan even hier.


Dan kom je ook deze foto tegen. Wat een leuke poppenmeubels!


Zo leuk om weer terug te zien!
Ik ga kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: