{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 20 augustus 2021

Crea 2021 De Q van...

Crea 2021 De Q van...

In 2021 doe ik mee aan de alfabetchallenge en vandaag is de Q aan de beurt.


Al heel wat naamslingers mocht ik haken en nog steeds heb ik niet alle letters gehad. De Q wel, de Q van Quin. Meer over deze slinger lees je in deze blog van ruim 5 jaar geleden.


Tot m'n verrassing zijn er 2 paar labels met de Q, namelijk quote van de week en Qubi. 
Qubi is de naam die ik gaf aan het olifantje dat ik ook al liet zien toen we bij de O waren. Vandaag nog maar een keer. Het olifantje is geïnspireerd op Elmer. Of eigenlijk op een knutselwerkje dat op Elmer is geïnspireerd: een olifantje gemaakt van een vouwblaadje, met 16 vierkantjes. En omdat het op basis van blokjes is, vond ik Qubi wel een grappige naam.


Bij een eerdere Crea-serie was het een gewoonte om een quote te zoeken bij het onderwerp. Ik heb tot nog toe slechts 2x het label "quote van de week" aan zo'n blog toegevoegd. Misschien moet ik dat nog eens aanpassen...
Onlangs heb ik na lange tijd het letterbord van nieuwe quotes voorzien. De eerste is de keuze van echtgenoot. Er was ruimte genoeg voor nog eentje, een favoriet van mij:



Ik ben heel benieuwd wat anderen bedacht hebben met de letter Q bij deze alfabetchallenge.

Hier is mijn lijstje met linkjes. Dit kan altijd weer aangepast worden.


Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) organiseren in 2021 samen de Alfabetchallenge Crea 2021.
Je  kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen.
Over twee weken is de letter R aan de beurt.


Graag wens ik je een mooie dag en een heel fijn weekend. 
Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Dan is er toch weer meer met de q dan je had bedacht. Mooie quote

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie samen een leuk letterbord gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Qubi is absoluut een geweldige naam voor dit olifantje, het past hem perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super goed bedachte naam voor deze mooie olifant !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Qubi Is een SUPER naam voor dit leuke olifantje, heel goed gevonden. De slinger is ook weer prachtig geworden.

    Heel fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je olifantje is super leuk en de quote van je man, daar denk je wel even over na;) Je hebt weer een leuke Q uitgewerkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Elmer breide je. Ik heb het verhaal voor het eerst verteld tijdens mijn stage, ik denk in 1994. En ik vind het nog altijd een topper!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen