{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 24 augustus 2021

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 8

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 8

Het is tijd voor vakantie, zomervakantie.
Doordat ik onlangs voor een blog in hele oude poppenblogs zat te zoeken, bedacht ik dat het leuk is om in deze periode elke week weer eens een pop te laten zien die jaren terug gemaakt is. Ik denk dat ik vooral poppen op basis van de patronen van Arne & Carlos ga laten zien en vandaag is Fleur aan de beurt.


Fleur is gemaakt door Maria. En hier is Maria echt heel creatief bezig geweest. Een heel andere mond en wat heeft ze mooi haar!
Hier breide Maria eerst lapjes voor die ze vochtig maakte en liet drogen. Daarna haalde ze alles uit en zo is Fleur aan haar krullen gekomen.


Een prachtig jurkje en wat mist nu nog?


Hele mooie laarzen!

In deze blog zie en lees je meer over de haren van Fleur.
Over de jurk vind je meer in deze blog.
En hier is de blog met meer over de laarzen.
Ik ga kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om ze nog eens langs te zien komen, leuke tip van dat haar! Geniet van je vakantie (hier al weer voorbij)

    BeantwoordenVerwijderen