{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 augustus 2021

(Blog)post van/voor Irene

(Blog)post van/voor Irene

Maandag vertelde ik over de slinger die ik haakte voor Irene. Vandaag lees je wat ze er van vond.

"Terwijl ik op mijn oudjaarsdag een verjaardagstaart aan het maken was, klepperde de brievenbus. Een zilvergrijze envelop op de deurmat!



Post van Akkelien. Voor mij ook een feestslinger?
Ik twijfelde. Openmaken of wachten tot mijn verjaardag? De nieuwsgierigheid won.


In de enveloppe een mooie kaart, met daarop "sprankeltjes" en een slinger met 53 klavertjes vier van prachtig verloopgaren. 
Zo lief!!!


Dankjewel Akkelien voor dit feestelijke haakwerk. Voorlopig hangt hij onder het afdak en maakt zo een feestje van iedere dag.

Liefs van Irene 🍀🍀🍀"




Het is de moeite waard dus, om zo'n slingertje mee te sturen!
Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Die is duidelijk gewaardeerd en goed terecht gekomen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me heel goed voorstellen dat de ontvanger daar
    heel blij mee is. Het is toch een compleet feestje
    o zoiets moois en liefs te mogen ontvangen.
    Hoeveel meter, of misschien wel kilometer ;-)
    heb jij inmiddels al aan slingers gehaakt
    Akkelien? Het zijn er in ieder heel erg veel!!!

    BeantwoordenVerwijderen