{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 augustus 2021

Boeken van Club Geluk

Boeken van Club Geluk


Ken je Club Geluk? 
Van bijvoorbeeld de mini kersttruien of het gebreide kerstdiner dat jaren terug in het Volkskrant Magazine stond? Zij zijn ook de ontwerpsters van de Mystery Blanket 2017 die ik gebreid heb.
Ze hebben ook al heel wat boeken gemaakt, voornamelijk breiboeken.

Deze zomer zag ik een haakboek van Club Geluk, Huiselijk Haken:


Volgens het voorwoord bevast het boek originele haaksels van makkelijk, tot moeilijk, van mooi tot een beetje mal. En er mochten alleen ontwerpen in dit boek die gehaakt mooier zijn dan de gebreide variant 😁

Je ziet op de cover een echt granny-kussen, een trekpoedel, een sponsje, etui en pannenlap, een das, een schort, een slinger, parkieten, een theemuts, een bikini, een hobbytas, een muts, een orchidee en een vloerkleed. En er staat meer in! Het is echt van alles wat, erg leuk.
Er worden veel verschillende technieken gebruikt, dat maakt het boek ook interessant. Absoluut inspirerend! Ik vind de pannenlappen geweldig, daar ga ik vast een keer mee aan de slag.

En wat ook fijn is, het is voor een zeer sympathiek prijsje te koop bij Hobbyvoordeel. Doe je voordeel met deze tip!

Ik heb trouwens nog een boek van Club Geluk waar haakpatronen in staan én breiwerken, "16 haak- en breiwerken":


Ook gevuld met hele leuke ontwerpen en ik kocht het al vlak nadat het uitkwam in het voorjaar van 2017. Nog niks uitgemaakt... Iets met te veel ideeën en te weinig tijd 😉


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Zo gaat dat vaak met handwerkboeken, gelukkig vergaan ze voorlopig nog niet, wat niet is kan nog komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha dat gebeurt maar zo. Ik overweeg lang voordat ik wat koop

    BeantwoordenVerwijderen