{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 1 september 2021

18 vlaggetjes

18 vlaggetjes


Luuk werd 18. Daar moest natuurlijk een kaart heen. En omdat ik dat garen nog steeds niet op had, dat ik gebruikte voor deze slinger voor z'n moeder, bedacht ik dat daar vast nog wel 18 vlaggetjes mee te haken waren.

Dat lukte prima!


Het garen is nog steeds niet op! Het restje zie je rechts op de foto liggen.


Het slingertje wikkelde ik om de verjaardagskaart en het paste nog mooi in de enveloppe.



Dat is toch net even wat leuker dan alleen een kaart. En dan heb je direct een slinger om iets mee te versieren. Of iemand 😉


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Een feestje in een envelop, een beetje jammer datt er geen taartje met slagroom bij past, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige verjaardags post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch zoiets moois en persoonlijks te
    mogen ontvangen. Vind het wederom een TOP
    vlaggetjesslinger👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het garen op is, dan gaan de mensen om jou heen de feestslingers nog missen. Of ga je dan gewoon verder met ander garen? De kaart is met de slinger echt feestelijker.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen