{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 21 september 2021

Dinsdag - poppendag Poppenkleding (5)

Dinsdag - poppendag Poppenkleding (5)


Vandaag nog een blog met poppenkleding die ik een paar jaar terug maakte voor de pop van m'n nichtje. Vorige week liet ik een poncho zien. Vandaag wat aanvulling voor als het kouder wordt.


Een muts, sjaal en wanten!


M'n zusje maakte deze foto's, zo kun je nog wat details zien.


De wanten zitten met een koordje aan elkaar, zodat pop ze niet snel verliest.
Ik vind het mutsje ook wel heel grappig. Ik denk eigenlijk dat ik het zonder patroon gebreid heb.


Het is er hopelijk voorlopig geen weer voor. Ik reken op een fijne nazomer!


Dit was de laatste aflevering van deze serie.

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. goed voorbereid op wat kouder weer heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set, en hier was het maar 4 graden vanmorgen, dus het duurt niet lang meer voor zulke dingen weer nodig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleding! Ik hoop ook nog dat de winterkleding in de kast mag blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk setje in roze... Nou, koud ik het 's morgens vroeg al wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief setje, vanmorgen had ze het goed kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, kijk dat kleine poppenkind is al helemaal
    gekleed op de Herfst, een heel lief setje is dit
    geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen