{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 september 2021

Slinger voor Abel

Slinger voor Abel


Wat een feest, Siem en Loe hebben een broertje gekregen, hij heet Abel. En ik mocht weer een naamslinger haken.


Roestbruin, vintage groen, lichtbruin, offwhite en donkergroen zijn de kleuren. 


Alweer een leuke combinatie! Het donkergroen heb ik gebruikt voor het borduren van de letters en in alle grannyvlaggetjes komt de kleur ook 1x voor.


Slingers mogen altijd even proefhangen voor de foto's en er was een Libelle die het erg interessant vond.


Die liet zich goed fotograferen!


Met heel veel plezier gehaakt en ik hoop dat de slinger tijdens veel verjaardagen en andere hoogtepunten in Abels leven vrolijk mee mag wapperen!

Wat ook heel bijzonder is: deze drie kinderen zijn neven en nichtje van de familie van Moos en van de familie van Doris. Voor al die 9 kinderen haakte ik naamslingers. Een heuse traditie met slingers van De Breimeisjes!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Het blijft toch leuk om een persoonlijke slinger te hebben. Ik vind de kleurencombinatie heel fraai.

    BeantwoordenVerwijderen