{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 september 2021

I 🧡 de regenboog

I 🧡 de regenboog


Hartjes haken, leuk werkje en leuk resultaat. En er zijn heel wat patroontjes te vinden op het wereldwijde web. Zelf haak ik mijn eigen versie, waarvoor ik de beste dingen uit diverse hartjes combineerde mét eigen inbreng. Voor Breiclub.nl schreef ik een blog over het haken van hartjes en daarvoor haakte ik een hartje in de regenboogkleuren.



Ik begon met rood, bovenaan. Met de eerste kleur haakte ik 3 toeren, met de laatste 4 á 5 en met de andere kleuren steeds 2 toeren. 



Nog even het laatste draadje afhechten:


Het wordt 's avonds al wat vroeger donker, de laatste foto's zijn al wat donker. Daarom nog een foto bij daglicht van dit vrolijke hartje.



Mijn patroon-versie heb ik gedeeld in die Breiclub-blog die je hier kunt vinden.
Ik houd van de regenboog, jij ook? 🌈🌈🌈



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Regenbogen en de kleuren ervan spreken de meeste mensen wel aan denk ik, ze hebben iets geheimzinnigs over zich. En om in deze kleurtjes iets te maken is helemaal speciaal, vooral als het hartjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi hartje met het hart op de goede plaats.

    BeantwoordenVerwijderen