{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 september 2021

GAME ON

GAME ON


Het was al een hele tijd geleden dat ik ze gebruikt had. Nu had ik eindelijk weer eens zin om m'n porseleinstiften te voorschijn te halen. Ik pakte ook een oud bord erbij, daar kan ik dan even de stiften op testen. En die mok? Die had ik ook gewoon op voorraad 🙂




Het werd een cadeautje voor onze vroegere buurjongen. Geld is een makkelijk cadeau, maar ik wilde er wel iets extra's bij doen. Een mok met een quote of leuke afbeelding, niet te moeilijk, dat was 't idee. Ik koos voor de tekst "GAME ON". Al googlend vond ik een leuke afbeelding. Dat werd mijn voorbeeld en ik ging aan de slag.


Eigenlijk was ik direct best tevreden met het resultaat. Afbakken dus. 
Toen ik 'm uit de oven haalde, ontdekte ik dat ik een zwart randje in 't driehoekje van de A was vergeten. Dat heb ik nog toegevoegd en toen moest het nog een keer in de oven. 
Nu is 't helemaal naar m'n zin.
Geld erin en een klein zakje snoep en klaar is 't cadeau!


Mijn porseleinstiften zijn van 't merk Edding. Je kunt het voordat je het gebakken hebt, gewoon weer wegvegen, met een tissue of zo. Of onder de kraan, de hele afbeelding eraf poetsen.
Als 't naar je zin is, gaat het 25 minuten in de oven, op 160 graden. 
Dan zou het afwasmachine-bestendig moeten zijn, maar mijn eigen ervaring is dat het niet eeuwig blijft zitten. Wel heel leuk voor zulke cadeautjes!
Meer over de porseleinstiften vind je onder het label "porselein beschilderen".


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf cadeau! Ik denk nog veel leuker dan het geld. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg, als die niet een FANTASTISCH cadeau
    is dan weet ik het niet meer. Het is je super goed
    geukt. Erg leuk hoe jij echt altijd iets heel persoonlijks
    maakt voor de jarige, en ik weet zelker dat het zeer
    gewaardeerd wordt 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is waar ook..., dat heb ik eerder bij je gezien. Ik vind het erg leuk, en wat een mooie beker is het geworden. Echt een leuke illustratie voor een jongen met die interesse...

    BeantwoordenVerwijderen