{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 22 september 2021

De bloemetjes van het alfabet

De bloemetjes van het alfabet


Dit jaar doe ik weer mee aan de Crea-challenge, dat is steeds op vrijdag. De onderwerpen zijn deze keer de letters van het alfabet en omdat daar 26 van zijn, is de challenge dit keer tweewekelijks. Toch doen veel deelnemers de tweede week ook "iets" en ik doe een Bloemen-ABC.

Al die bloemetjes die ik haakte, kwamen op een stapeltje terecht op m'n leuke kastje naast m'n handwerkstoel. Een rommelig stapeltje. Dat ik bovendien een keer tijdelijk verhuisde, vanwege een feestje. Toen ik ze terug wilde leggen, bekeek ik of het nog compleet was. De ereprijs ontbrak... Wat een geluk dat ik alle patronen uitgewerkt heb! Ik haakte dus een nieuwe:


Alle bloemen heb ik nu aan zo'n grote speld geprikt.


En overmorgen komt er weer een bij! 

Alle bloemen die ik maak voor deze challenge vind je terug onder het label "Bloemen-ABC".


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de bloemen in een bloemen-abc te showen op jouw blog. Dit is een schattig bloemetje.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim! Ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk met de bloemen gaat doen, ik denk dat je ze niet zo laat liggen, je hebt er vast al een plan voor (een ABCwandkleed, op het nieuwjaarsdoek....of?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ereprijs zomaar verdwenen? Gelukkig kon je een nieuwe maken.
    Nu blijven de bloemen mooi bij elkaar aan de speld, want je wilt straks natuurlijk een compleet alfabet.
    Heb je al nagedacht wat je er daarna mee doet? Toen ik het woord Speld las, moest ik denken aan hoe vlinders bewaard worden. Misschien is dat een leuk idee voor je mooie verzameling?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ga je er straks mee doen is natuurlijk de grote vraag.

    BeantwoordenVerwijderen