{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 28 juli 2021

Bergen creatieve ideeën!

Bergen creatieve ideeën!


In juni liet ik deze foto zien:


Maria mailde me of ik 2 bolletjes van die rechter variant wilde kopen voor haar.
"Natuurlijk", antwoordde ik direct, "ze hebben nog meer moois, ik heb nu dit:"


"O, dan wil ik ook graag 2 bolletjes van de tweede van links", was de reactie van Maria.
Dat bestelde ik dus bij Wolcom, een van de wolwinkels in Sneek.

Korte tijd later kon ik het ophalen en ik bedacht dat het leuk was om er nog een verrassingsbolletje bij te doen en dit stuurde ik op naar Maria:



Ze vond het heel leuk, erg blij met de bolletjes die ze besteld had en ook de zonnige en zomerse oranje variant vond ze geweldig. En ze had het echt nodig 😁

Had je m'n blog gezien over al dat garen dat ik nodig had? Heel herkenbaar vond ook Maria.
Ze vertelde over een prachtig knoopje, dat ze toch niet kocht, vanwege de prijs. Thuis bedacht ze een perfect project voor dat knoopje, dus de volgende dag ging ze weer naar de stad om het te kopen. Weer thuis bleek het totaal niet te passen bij het garen dat ze bedacht had... Uiteindelijk heeft ze alsnog een hele goede match gevonden in haar voorraad. Planning wat betreft de uitvoering: hopelijk voor 2030!



Een hele leuke reactie vond ik deze: Garen kopen is gewoon een hele andere hobby dan breien. Gelukkig kun je ze combineren 😉
Heb jij ook zulke hobby's? 


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Breek me de bek niet open, Akkelien...
    Ik heb tèveel hobby's en die hebben elk hun eigen materialen. Dus je snapt het wel. Toch ben ik altijd wel terughoudend in zomaar kopen. Ik heb een fijne voorraad zodat ik meteen aan de slag kan als ik iets in mijn hoofd heb. Alleen voor een groot project moet ik garen kopen.
    Dat is mooi verloopgaren dat je laat zien! Ik heb ontdekt dat er veel verschil in kan zitten. Je hebt ook van dat hele snelle verloop, en dat wordt zo snel druk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hangt ervan af waar je het voor gebruikt. Voor slingertjes met bloemetjes of zo is het fantastisch!

      Verwijderen
  2. Ik sluit mij helemaal bij Elizabeth aan: heb voorraad voor elke hobby, maar ben terughoudend in kopen. Tegen cadeautjes zeg ik natuurlijk geen "nee", hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei .....had Maria dat echt nodig ??? Ik geloof het graag :))))) Tja welke hobby je ook hebt je legt zo een voorraad aan.
    Ik zeg dan altijd als het crisis wordt......heb ik nog wat. Maar met alle gekheid nu ben ik toch voorraad aan het opmaken is ook wel heel erg lekker

    BeantwoordenVerwijderen