{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 6 juli 2021

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 1

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 1


Het is tijd voor vakantie, zomervakantie. 
Doordat ik voor de blog van afgelopen vrijdag in hele oude poppenblogs zat te zoeken, bedacht ik dat ik het leuk vind om in deze periode elke week weer eens een pop te laten zien die jaren terug gemaakt is. Ik denk dat ik vooral poppen op basis van patronen van Arne & Carlos ga laten zien en begin met de derde pop die ik ooit gebreid heb. Dat is Sissel. En dit is de eerste foto die ik van het maakproces maakte:




Hier schreef ik voor het eerst over haar.

Hier volgen ook de linkjes naar deel 2, 3 en 4.

En zo was het eindresultaat:


Meer foto's zie je in deel
5 over Sissel.

En nog een foto, een groepsfoto van de eerste drie poppen die ik gebreid heb. Van links naar rechts Katrein, Sissel en Alies. Alies woont nog steeds bij mij.


Ook toevallig: ik heb met enige moeite deze foto weer terug gevonden op een externe schijf, een foto van 8 jaar geleden. Diezelfde avond keek ik in mijn herinneringen op Facebook. En deze foto stond erbij! Mijn foto met de meeste "vind-ik-leuks" van 2013, stond erbij.
Maar liefst 11! 😅

Ik ga kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik jouw blog toen nog niet gevonden had, want deze pop kan ik mij niet meer herinneren. Wat een leuke dame is het, net zo vrolijk als de andere 2 die ik wel herken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om terug te zien . Dat heeft ook wel weer wat zulke herinneringen herhalen

    BeantwoordenVerwijderen