{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 20 juli 2021

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 3

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 3


Het is tijd voor vakantie, zomervakantie. 
Doordat ik onlangs voor een blog in hele oude poppenblogs zat te zoeken, bedacht ik dat ik het leuk vind om in deze periode elke week weer eens een pop te laten zien die jaren terug gemaakt is. Ik denk dat ik vooral poppen op basis van patronen van Arne & Carlos ga laten zien en vandaag is Sasha aan de beurt.

Sasha heb ik gebreid voor m'n nichtje Elina, in 2014.
In deze blog schreef ik voor 't eerst over haar.


Deze pop heb ik gebreid op verzoek en ik had er een heel lijstje bijgekregen, welke kleur ogen, welke kleding. 


Alle blogs over deze pop kun je terugvinden onder het label Elina's pop.
Ik vond deze foto, dat ze tussen Alies en Pippi in zit. Pippi kreeg gemaasde ogen, dat vond Elina mooier dan die ingebreide ogen van Alies. Ik vind dat ze een leuk en lief gezichtje heeft, goed gelukt 😉


Je ziet op deze foto ook haar "Uggs", met bruine zolen. Best grappig toch!

Ik ga kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee om poppen te laten zien die jaren geleden is gemaakt. Ik volg je niet zo lang, dus dit is leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, deze weet ik mijjog wel te herinneren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar is de tijd dat we wekelijks updates schreven over het breien van deze poppen van Arne en Carlos die toen "de" hype waren van het moment.

    BeantwoordenVerwijderen