{ 'anonymize_ip': true }

maandag 26 juli 2021

Geslaagd (2)

Geslaagd (2)


De dochter van een van m'n vriendinnen was ook geslaagd! Toevallig had ik nu well een "geslaagde kaart. Ook zij verdiende een pluim en ik zocht deze keer of ik iets anders kon vinden. Ik vond twee patronen en begon met de ene en haakte uiteindelijk de andere.


Dit is mijn eindresultaat, ik haakte deze naar het patroon van veer 1.
Hier is ook de link naar veer 2, deze is vooral breder, verder lijkt het er heel erg op.


De veer kan dienst doen als boekenlegger en is ook leuk aan een dromenhanger, dat zijn ideeën die ik zag bij die patronen.
Leuk ook om met zo'n kaartje mee te sturen.
(Kort geleden haakte ik voor een geslaagde persoon een slinger met veren, zie deze blog).

En het garen is er zo leuk voor! Kijk eens, deze kleuren heb ik in huis:


Annell Tahiti Color, ik kocht ze bij Wolcom in Sneek.
Zulke bolletjes met verloopkleuren zijn zo geschikt voor dit soort projectjes! En ik word er altijd heel blij van 😊
Jij ook?


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



4 opmerkingen:

  1. Dat is heel leuke post voor een geslaagde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en goed gedacht aan degene voor wie de kaart is. Je kocht het garen bij Wolcom. Hebben zij ook een webshop?

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat een leuk idee om een gehaakte veer als pluim te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen