{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 8 juli 2021

Alle kleuren van de regenboog

Alle kleuren van de regenboog


Vorige week had ik  hier een blog over de regenboog kleuren. Er kwam er ook een van mijn hand online bij Breiclub.nl., die lees je hier.


Alle kleuren van de regenboog zijn aanwezig in huize De Breimeisjes πŸ™‚


Deze foto heb ik weer opgezocht in m'n archief, ik haakte een slinger met 21 vlaggetjes voor de juf van groep 8 van zoon, in 2012. Op dit moment, in 2021, is zoon toevallig 21 jaar!
Hier liet ik deze foto ook al eens zien. Maar van de hele slinger heb ik niet eens een foto gemaakt! Dit was namelijk voordat ik begon te bloggen en nog niet zo ontzettend veel foto's maakte.

In de Breiclub-blog liet ik deze foto zien:


Inmiddels heb ik 3 hartjes klaar πŸ§‘πŸ’›πŸ’™πŸ’šπŸ’œ


Regenboogkleuren, ik houd ervan! Jij ook?

Meer regenboogblogjes vind je onder het label "regenboog".

🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈  🌈 

Fijne dag πŸ€


Liefs van De Breimeisjes πŸ’—πŸ’—πŸ’—

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Begrijp ik het goed? Is jouw zoon vandaag jarig en 21 geworden? Dan van harte gefeliciteerd.
    De gekleurde hartjes stralen vrolijkheid uit. De drie hartjes op de laatste foto zijn top.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die zijn leuk! Bijzonder geschikt als achterlatertjes voor degenen die daar aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen