{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 21 juli 2021

Liefs van Lydia (2)

Liefs van Lydia (2)


Vorige week liet ik hier zien dat ik wat liefs van Lydia kreeg. Ik kreeg van haar foto's van een ander project dat ze af had, iets heel liefs dat ze voor haar zus gemaakt heeft. En omdat ze momenteel niet aan bloggen toekomt, mag ik het laten zien 🙂

Het is ingepakt in een lief papiertje:


En dit zit erin:


Een hele slinger met huisjes in vrolijke kleuren:


Je snapt het vast: de zus heeft een nieuw huis, en dit is haar nieuwe huisnummer:


Wat een heerlijk werkje, allemaal verschillende kleuren combineren, hier en daar een deur of een raampje borduren en zo een hele straat haken!


Nog een leuke kaart erbij, wat een mooi en lief cadeau!



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van Lydia!
    Die huisjes zijn erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, dat is zeker een lief cadeau voor de zus van Lydia. Ik denkndat Lydia zelf ook veel plezier heeft beleefd zan het haken en aan de kaart en envelop maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een origineel idee. En enig uitgevoerd 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft Lydia dit prachtig gemaakt zeg, en het
    is nog al bewerkelijk, een DIKKE PLUIM!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat Lydia niet aan bloggen toe komt, maar ik begrijp het wel, hier gaat het bloggen ook moeizaam!
    Een mooi en gezellig cadeau en leuk dat jij het mag showen aan ons. Groetjes ook voor Lydia

    BeantwoordenVerwijderen