{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 22 juli 2021

70 bloemetjes

70 bloemetjes


En weer werd er een bijzondere mijlpaal bereikt, m'n tante werd 70. Je snapt het al, ik haakte een slinger voor haar 🙂


Dit is alweer gebaseerd op dit patroon van Dinah. Ik doe minder omslagen en in dit geval stop ik na 4 bloemblaadjes. Dus het kan ook doorgaan voor een klavertje 4 😉


Het is best wel een serieuze slinger, zie je wel?
En je kunt er ook iemand mee versieren, dat heb ik geprobeerd bij Marie-Antoinette:


Ze ging er nog steeds niet blij van kijken, dus ik versierde vervolgens de verjaardagskaart ermee en stuurde het op.


Het is goed aangekomen, altijd fijn!


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Daar ben je wel even zoet mee geweest en maar blijven tellen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie... Maar ik herinner me opeens dat je het eerder over een bol verloopgaren had, dus...
    Ja, 70 worden betekent voor jou heel wat vlaggetjes haken!

    BeantwoordenVerwijderen