{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 14 juli 2021

Liefs van Lydia (1)

Liefs van Lydia (1)


Kort geleden kwam Lydia bij mij en ze verraste me met liefs:


Onderaan zie je een lief kaartje, zo schattig! 
Bovenaan zie je iets dat ingepakt is in folie, dat is dit:


Wat een beeldig kop en schoteltje! Ze was met haar dochter wezen struinen in diverse kringloopwinkels en ze maken er kaarsen in. Wat een leuk cadeautje!

En dan deze mooie vlinder nog:


Helemaal mijn kleurtjes! Die hangt al aan m'n rugtas.
Ze heeft 'm na gehaakt van een foto, en zelf helemaal opgeleukt met kralen etc. 
Leuk, zulke verrassingen! En ik was niet eens jarig 😊


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. O, wat een ontzettend leuke, lieve cadeautjes! Dan weet je dat je als vriendin gewaardeerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angélique, ik bof inderdaad enorm met mijn lieve vriendin Akkelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve verwennerijtjes heb je gekregen Akkelien,
    zo lief dat mini kop en schoteltje met een kaarsje.
    En de vlinder is ook heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van Lydia! Aan haar cadeautjeskeuze kan je zien dat ze je goed kent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lydia heeft echt aan jou gedacht toen ze dit pakketje voor je samenstelde. Lief gebaar, waar je nog een flink tijd van kunt genieten.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen