{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 juli 2021

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 4

Dinsdag - poppendag Zomervakantie 2021 week 4


Het is tijd voor vakantie, zomervakantie. 
Doordat ik onlangs voor een blog in hele oude poppenblogs zat te zoeken, bedacht ik dat ik het leuk vind om in deze periode elke week weer eens een pop te laten zien die jaren terug gemaakt is. Ik denk dat ik vooral poppen op basis van patronen van Arne & Carlos ga laten zien en vandaag is Rozemarijntje aan de beurt. Volgens mij ging de allereerste mail van Maria aan mij over deze pop. Ze was toen nog niet klaar, dus kreeg ik regelmatig een update.


Rozemarijntje is de derde pop die Maria gebreid heeft en die mail kreeg ik in 2014. En hier lees je de eerste blog over deze pop. 



Later kreeg deze pop een prachtig zomerjurkje, je ziet het op de volgende foto en in deze blog lees je er meer over. 



Leuk hé, vooral omdat Maria nog steeds graag poppen breit! 

Ik ga kijken of er in deze vakantietijd ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. De pop lijkt op het Britse parlementslid van de LABOUR partij DAWN butler. Ze werd pas de Chamber uitgestuurd omdat ze Boris Johnson uitmaakte voor leugenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ook deze pop, leuk dat Maria nog altijd
    graag poppen breit. Dat zal inmiddels al een behoorlijke
    verzameling zijn.

    BeantwoordenVerwijderen