{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 februari 2020

Post van De Breimeisjes!

Post van De Breimeisjes!


Kort geleden had ik een give-away. Dat leverde leuke reacties op en ik liet hier weten wie de winnaars waren. Het viel niet al te erg op, geloof ik, want het kwam voor de beide dames als verrassing. Des te leuker!

Ik haakte nog een sleutelhanger voor allebei:


De ene in vrolijke "Pip"-kleuren, de andere in rood/wit/blauw/oranje. Die laatste is aan beide kanten hetzelfde, bij de eerste draaide ik wat kleuren om:


Ik gebruikte hetzelfde patroon als van de sleutelhanger van hier. Zo is 't ook leuk, met twee van die rondjes!

Op een donderdag verstuurd,  op zaterdag pas in huis. Beetje laat, vond ik. En toch: gelukkig is 't goed aangekomen, de post van De Breimeisjes!


Stuur jij vaak post?

Update:
had ik net op Facebook en Instagram een "post"
gemaakt over deze blog en toen ging de bel:
ik kreeg zelf ook leuke post! En dat op maandag 🙂



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk extraatje bij je Give-Away's.
    Ja, de post wordt tegenwoordig minder snel bezorgd dan voorheen, maar gelukkig zijn de prijzen wel aangekomen. (Ik heb nu al een paar keer gehad dat er iets helemaal niet aankwam of soms na een paar maanden...).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er nog sleutelhangers bijdeed, altijd handig! Post verstuur ik nog zelden, het wordt verschrikkelijk duur en werkt almaar slechter heb ik de indruk. Ook de reden waarom er nog zelden give aways worden gedaan denk ik, post naar Nederland versturen kost al snel 12 euro en meer van hieruit als het een pakketje is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb ook begrepen dat het sinds 1 januari echt een dure grap wordt om een pakketje naar het buitenland te versturen. Jammer!

      Verwijderen
  3. Wat een gezelligheid over en weer!
    Tsja, de post.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Post is zo leuk! Helemaal als je het niet verwacht. Wat een verwennerij allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen