{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 5 februari 2020

Mijn Rozeta (15)

Mijn Rozeta (15)


Vorige week woensdag was hoek 3 al af én haakte ik het begin van hoek 4:



De hoeken gaan inderdaad steeds makkelijker. Ik had ontdekt dat de achterkant er ook mooi uitziet en wilde dat ook aan jullie laten zien. Laat ik nu een foutje ontdekken... Nou ja, nóg een handtekening erbij 😉 


Afgelopen weekend haakte ik ook de drie laatste zijkanten. Zondag was een nogal natte dag, ik ben uitgeweken naar een van de andere tuintafels. Zo goed mogelijk droog gemaakt en nu heb ik nog wat foto's:



Tijd om het bakkerstouw eruit te halen.


De achterkant ziet er ook best netjes uit:


Detailfoto van de achterkant


En dan ook maar een detailfoto van de voorkant:


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 115 x 115 cm. Week 8 is klaar!

Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".

Update: Jullie willen kennelijk weten wat ik ermee ga doen als mijn Rozeta klaar is. 
Voor mij is het een deken, ik zou 'm zeker niet op willen hangen!

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi! En ook de achterkant zo netjes... Ga je hem straks ophangen aan de muur of blijft het een deken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat de achterkant ook zo mooi is. Nu zou je hem kunnen opspannen en als kamerscherm kunnen gebruiken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat meerderen met mij nu willen weten wat de uiteindelijke bestemming wordt. Of logisch nu het eind in zicht komt. Heb je er al een plek voor bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, leuk dat de achterkant ook zo mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en al ontzettend ver!
    Ja, nu ben ik ook nieuwsgierig, ga je hem ophangen ;)
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super mooi geworden, een knap stukje werk.
    Grappig inderdaad om te zien dat de achterkant
    minstens zo mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen