{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 februari 2020

Mijn Rozeta (18)

Mijn Rozeta (18)


Al herstellende van het verwijderen van de DHS kan ik heus nog wel haken gelukkig. Ik heb o.a. weer 10 toeren bij mijn Rozeta gehaakt.


De foto's zijn deze keer allemaal binnen gemaakt en ik heb er minder moeite voor genomen/kunnen nemen. Toch wel leuk voor het hele verhaal.


Met structuursteken groeien deze "takjes" op de deken.


De tiende toer is klaar op de volgende toer. Nu nog 11 te gaan, dan is ook dit deel klaar.


Ik weet het nog niet zeker, maar denk erover dit deel ook aan de andere kant te haken.



Mijn Rozeta meet nu waarschijnlijk ongeveer 115 x 137 cm, ik heb het nu niet officieel gemeten, meer gegokt 😊

Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Mooi wordt die, en wat een goed idee om ook aan de andere kant dat stuk te gaan haken,
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wordt het!
    Hopelijk zijn de oennen met succes verwijderd en herstel je snel, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alle eizerwaar weer verwijderd is. Je kunt het maar kwijt zijn! En gelukkig haak je met je arm en niet met je heup ;) De Rozeta begint nu echt aan zijn laatste fase hè. Ik denk dat ik 2 gelijke kanten ook het mooist vind. (Hoewel je daar wel het karakteristieke uiterlijk wat mee teniet doet.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat alle pennen er weer uit zijn maar het heeft natuurlijk wel hersteltijd nodig. Gelukkig kun je wel haken en wat wordt je rozeta mooi! Beterschap en de groeten uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij wordt prachtig !!
    vond hem ook te klein. dus had al extra rondes gehaakt en ook de hoeken extra toeren..

    BeantwoordenVerwijderen