{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 februari 2020

Dinsdag - poppendag Lydia's poppenhuis

Dinsdag - poppendag Lydia's poppenhuis


Misschien gaat ze er zelf ooit ook nog over bloggen, maar ik mag het nu laten zien op dinsdag - poppendag: Lydia werkt aan een poppenhuis:


Het is opgebouwd met houten kratjes en de houten meubeltjes heeft ze zelf in elkaar gezet, dat zijn van die bouwplaatjes. Ik heb van rechts naar links ook foto's genomen, zodat het nog iets beter te zien is.


Onderin de woonkeuken. Daarboven een kinderkamer. Hierin ligt al laminaat en er zit een mooi behangetje op de muur. Helemaal boven nog een slaapkamer.


Hier zie je onderaan een gezellige woonkamer, mét open haard. Leuke kleurige vloer ook! Daarboven een slaapkamer en daarboven is een zolderkamer. Er komt nog een dak boven, vertelde Lydia.


Hier zie je onderaan de badkamer, daarin is ook al vloerbedekking. En daarboven het dakterras/balkon.
Er wordt nog ijverig aan gewerkt, er moeten nog wat vloertjes gelegd worden, hier en daar behangen. En er wordt ook gehaakt:



Wat een mooi beddengoed is dit! Deze bedden zijn al helemaal af en mochten nog wel even apart op de foto, zodat jullie het goed kunnen zien.

Ik hoop hier over een tijdje een update te kunnen laten zien!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Dat wordt een vrolijk en gezellig huis. Gaat daar een poppenmoedertje mee spelen of is Lydia de (poppen)moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mijn popoenhuis in de blog hebt.
    Priepraat, ik word zelf de poppenmoeder. Heerlijk om naar zo'n huisje te kijken.
    Groetjes,
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee met die kratjes! Het wordt heel leuk, echt gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat is dat leuk gemaakt... Een heerlijke hobby om zoiets te doen, daar kun je je helemaal in uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal al heel gezellig uit :)
    Elke keer iets, dat is het leukste, maar Lydia is al behoorlijk ver. Leuk dat jij ons alvast het poppenhuis mocht showen :) Groetjes ook aan Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh oh wat ben ik hier jaloers op! Al jaren droom ik van zo'n mooi houten poppenhuis en Jos is er helaas niet meer om mijn droom waar te helpen maken. Hoe leuk om alle kamertjes zelf in te richten en meubeltjes en spulletjes te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat is dit leuk zeg om allemaal te bekijken, zo lief al die kleine meubeltjes, en dat beddegoed, woww, krijg bijna zin om in zo'n lekker bedje te kruipen ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig om zelf te bouwen aan zo'n leuk project

    BeantwoordenVerwijderen