{ 'anonymize_ip': true }

maandag 10 februari 2020

Veel geluk bij een nieuw begin

Veel geluk bij een nieuw begin


Voor iemand in onze directe omgeving loopt het even anders dan verwacht en er is voor haar een nieuw begin. Een beetje op de valreep besloot ik een aardigheidje voor haar te maken.

Ik heb een sleutelhanger gemaakt, het basispatroon vond ik via Freppi, ik heb dit patroon gebruikt. Ik maakte een effen kant en eentje in drie kleuren zoals het beschreven is: 


Ik haakte ook een klavertje 4, ongeveer via dit patroon dat ik via google vond.


Het klavertje 4 heb ik vast gezet op de blauwe kant:


Daarna haakte ik de rondjes aan elkaar met vasten. Ik begon met een aantal lossen voor het ophanglusje, twintig of zo. En toen ik helemaal rond gehaakt had, heb ik vasten in die lossen gehaakt om er een steviger lusje van te maken.


En dit toepasselijke kaartje past er prima bij:


Wij wensen haar veel geluk bij het nieuwe begin!


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor haar het begin naar een fijne, gelukkige toekomst en dat het klavertje 4 op de sleutelhanget haar dat geluk brengt. Lief van je om deze leuke sleutelhanger voor haar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gebaar Akkelien, het is heel mooi
    geworden en hoop ook van harte dat het klavertje
    haar veel geluk zal brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve sleutelhanger heb je voor haar gemaakt. Het helpt haar vast een stapje verder op de nieuwe weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en toepasselijk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen