{ 'anonymize_ip': true }

maandag 3 februari 2020

Ik (k)ook van jou

Ik (k)ook van jou ♡


Het is februari en dus is 't  binnenkort Valentijnsdag. 
Dat gaat over de liefde en ze zeggen wel dat de liefde door de maag gaat.

Nu is 't zo dat hier in huis bijna altijd gekookt wordt door echtgenoot en dat kan hij goed. Ik kook ook wel eens, maar eigenlijk alleen als hij er niet is of heel laat thuis is.

Voor Breiclub schreef ik een blog die al vast wat hartelijks als onderwerp had, ik heb pannenlappen gehaakt, in de vorm van harten!


Het patroon is een beetje geïnspireerd op de gehaakte onderzetters die ik al eerder maakte:




Deze pannenlappen maakte ik met een mooie nieuwe en stoere garen van Scheepjes, Mighty:


En in de laatste toer haakte ik een restje rood mee, vanwege Valentijn ❤️
Dat kleurtje kun je uiteraard aan passen aan je eigen keuken of de keuken van degene die van jou deze pannenlappen krijgt!
Ik had eigenlijk een aquablauw randje moeten haken, maar zoals je ziet, ze passen wel heel goed bij de stoofpan:


- Het patroon vind je in mijn Ravelry winkel, het is gratis te downloaden.

- Het patroon van de onderzetters vind je in deze Breiclub-blog.

- Meer weten over Mighty van Scheepjes? Hier lees je mijn review.


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Een kokende man, heerlijk! Die is vast heel blij met deze romantische pannenlappen...
    Ze doen me aan de friese vlag denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jullie gaat de liefde door jouw maag. Waarbij hij jouw liefde en dankbaarheid daarvoor krijgt vie de pannenlappen 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk de hartvormige pannenlappen, staat inderdaad heel vrolijk bij de rode braadpan Akkelien. Jij boft maar met zo'n man die meestal kookt.....

    BeantwoordenVerwijderen