{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 15 februari 2020

Handwerkbeurs Zwolle 2020

Handwerkbeurs Zwolle 2020


Van 13 t/m 16 februari is in Zwolle de Handwerkbeurs.
Ik won kaarten toen ik meedeed aan de fotochallenge van @makersdecember op Instagram. Ik vreesde lang dat ik er niet heen kon, omdat ik rond deze tijd een oproep zou krijgen voor het ziekenhuis. Daar moet ik maandag heen, dus ik kon wel lekker naar de Handwerkbeurs!


Heel leuk en gezellig en een samenvatting zie je in deze collage:


Ik ging met Margriet en zij reed ons er vlot naar toe, geen files en nog plek zat op het parkeerterrein. Opvallend: de rij van de E-tickets was veel langer dan die van de gewone kassa! En het regende toen... Op de volgende foto zie je een deel van de prachtige collectie van Atelier Pippilotta. Daarnaast Alexa van Amilishly met haar mooie popjes.
Mooie borduurwerken op een kraam (veel borduren op deze handwerkbeurs trouwens! Het welkom-bordje van de beurs. Het tijdschrift Handwerken zonder grenzen.
Ja, die schaatser is ook van Atelier Pippilotta. De gebreide popjes zag ik volgens mij bij Wolplein, maar ik weet niet helemaal meer zeker. 
En die geborduurde kersenbloesem is van Studio Koekoek. Prachtig, hé!

Ik kocht ook wat:


Biertjes van Draadkracht, voor mijn mannen. Een breinaald, deze miste nog in mijn voorraadje. De nieuwste Handwerken zonder grenzen, was voor een leuke beursprijs.
En het boek van Alexa, "Amilishly Dolls, A rainbow colored collection of Amigurumi dolls".

Het was een geweldig leuke dag, wij hebben allebei genoten, er waren leuke gesprekken, mooie ontmoetingen en veel inspiratie! 

En leuk dat we Wolcom zagen! Stoer, dat ze alle dagen hier op de beurs staan!
Wolcom is de Sneeker wolwinkel.



Ik zag Wietske nog, zij heeft ook een heel leuk verslag geschreven, lees haar blog hier!

Alle informatie over de Handwerkbeurs vind je hier.

Fijne weekend!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


8 opmerkingen:

  1. wat een mooi overzichtje van wat je gezien hebt. Het is iedere keer weer leuk om je collage's te bekijken!
    Die gebreide poppetjes vielen me direct op ;o) maar ook de biertjes; wat apart en grappig tegelijk! Leuk ook dat je in Zwolle je even echt thuis kon voelen toen je bij Wolcom kwam.
    Sterkte maandag, ik hoop dat het meevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verslag altijd genieten daar ik hoop er ook nog weer es heen te gaan wie weet volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch kon gaan en niet gedwarsboomd werd door een veel minder leuk ziekenhuisbezoek. Succes maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig en leuke dingen gezien.
    Sterkte bij je ziekenhuis bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n dagje een dag met een gouden randje.
    Leuke en handige aankopen heb je gedaan Akkelien.

    Sterkte voor maandag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de handwerkbeurs! Dit jaar ben ik niet geweest (helaas) misschien volgend jaar weer.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je gezien te hebben Akkelien! En heel veel sterkte met herstellen als de pinnen er uit zijn!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen