{ 'anonymize_ip': true }

maandag 17 februari 2020

Onderzetters

Onderzetters

Het is al een tijdje geleden dat ik met verloopgaren aan de haak was en onderzetters haakte. Ik kon het zelfs moeilijk terug vinden, ik noemde het toen bloemen. Hier zie je ze.


Dit was de eerste die ik haakte met het verloopgaren dat ik nog had liggen. Ik heb er een paar bij gehaakt:


Ze worden heel verschillend, leuk! Dit setje van vier gaf ik cadeau aan m'n schone zus.


Misschien haak ik er nog eens twee bij, zoveel garen is er nog wel. 

Zelf gebruik ik eigenlijk nooit onderzetters, jij wel?


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Gehaakte onderzetters zijn leuk om te maken, leuk om weg te geven en leuk om te krijgen. ☺️
    Zelf heb ik ze ook gehaakt (ze staan op mijn blog onder 'onderzetters' 😊). Ik heb er veel weggegeven, maar ook een setje voor mezelf gehouden en die gebruik ik dagelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ook hier gebruiken we onderzetters. Ik vind koffie- en theeranden op tafel niet mooi. Ik heb ook gehaakte gehad, maar vond het toch niet praktisch... Nu liggen ze voor de sier op een stapeltje. Ongeveer zo'n modelletje als deze van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eerlijk gezegd ik gebruik ze ook niet meer ,maar eerder wel en toen had ik ook gehaakte versies was toen ook erg in. Leuk al dat oude begint weer terug te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk, zelf gebruik ik ook gehaakte onderzetters, heb wel eens van kurk gehad maar die vond ik niet zo gezellig. Vooral de 1e lijkt erg op een bloem met die lichte bloemblaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, bloemige onderzetters. Leuk om zo het effect van verloopgaren te zien. De onderzetters hoeren duidelijk bij elkaar en zijn toch allemaal anders.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik leg ze tussen de mooie borden en schalen in de servieskast.

    BeantwoordenVerwijderen