{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 februari 2020

Mijn Rozeta (17)

Mijn Rozeta (17)

Vorige week liet ik zien dat ik al tien toeren gedaan had van het laatste deel. Die week begon ik met de volgende steunkleur:



Voortvarend haakte ik verder en zo had ik donderdag al weer 10 toeren gedaan. Genoeg voor een blogje.


De lijnen gaan prachtig naar elkaar toe.


En je ziet het: er komen ook weer "bobbels"  op, popcorns om precies te zijn.


Op naar de volgende kleur. Dit blogje had ik al geschreven voor het weekend. Benieuwd of er volgende week weer een update volgt.

Mijn Rozeta meet nu ongeveer 115 x 130 cm.

Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Het wordt echt een prachtige deken. Ik ben benieuwd of er ook aan de zijkant (lange kant) nog toeren bij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, er komen nog een aantal toeren rondom, voor een afsluitende rand. Dus ook aan de zijkanten. Dat zijn héle lange toeren! Dit deel dat ik nu haak, komt officieel aan één kant, misschien doe ik dat ook aan de andere kant, om wat meer lengte te krijgen. Maar eerst dit deel af haken!

      Verwijderen
  2. En zo heb je ineens een prachtig tafelkleed😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi. Door de kleuren geeft het een voorjaarsgevoel.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet je bewonderen voor je doorzettingsvermogen met dit grootse project!! Het wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de jouwe is ook heel mooi !!
    de mijne is net klaar.. wel extra rondes en toeren want ik wilde hem 2.00x2.20 hebben.. vind een deken van 1.35 niks... de meeste hebben hem dan ook als een orachtig wandkleed opgehangen zag ik bij de site van scheepjes

    BeantwoordenVerwijderen