{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 5 april 2024

Vriendelijke vrijdag en nieuwe katten voor Nim

Vriendelijke vrijdag en nieuwe katten voor Nim

Weet je nog dat ik vorig jaar een kat gehaakt heb voor een achternichtje? Ik had het toen zelf wat uitge"vogel"d n.a.v. de foto. Later vond ik het patroon en toen heb ik deze twee gehaakt voor een nichtje.
Nu was Nim weer jarig, gisteren was de dag. Ik heb voor haar ook 2 volgens patroon gehaakt.


Ik koos voor 2 kleuren oranje. Toepasselijk in deze maand, maar ook omdat de kat op het schilderijtje dat ik van Nim heb, ook die kleuren heeft:


Een creatieve dame, ze heeft ook een website. Er staat nieuw werk op.
Sinds gisteren is ze 13 jaar.


Zelf vind ik ze erg leuk in deze kleuren! Ik heb ze verstuurd, met een verjaardagskaartje.

Hier nog even in een collage met de twee die ik in oktober voor m'n nichtje haakte:


Ze zijn o.a. te gebruiken als boekenlegger, onderzetter, applicatie.
Wil jij ze ook haken? Het patroon vind je hier.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de oranje mooi van kleur, al zie je bij de witte kat de ogen het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke katten maakte je. En ik keek even bij Nim.. wow.. die kan tekenen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk cadeautje voor je nichtje, kan ze goed gebruiken als ze visite heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker dat NIM heel blij is met deze twee gehaakte katten, prachtig zo samen met het schilderijtje. Het is zeker een creatieve dame zeg, heb natuurlijk haar site bekeken en zie wel dat ze heel veel talent heeft. Prachtige tekeningen zie ik bij haar voorbij komen, en nu al op deze leeftijd. Heel leuk om te zien, van mij krijg je een dikke 10 Nim!!! En geniet van je mooie cadeatjes.

    BeantwoordenVerwijderen