{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 9 april 2024

Dinsdag - poppendag Schommelstoel (2)

Dinsdag - poppendag Schommelstoel (2)


Vandaag laat ik je weer wat zien van de schommelstoel die een make-over krijgt van Maria. Die stoel is voor een pop die nog gemaakt moet worden. Het is wel leuk om op poppendag in ieder geval een pop in de blog te hebben en daarom begin ik nu met een foto van mijn eigen Pippi, ook in een schommelstoel:


Het gaat over de schommelstoel van Maria waar ze een ware prinsessenstoel van wil maken. Vorige week kon je zien dat de stoel inmiddels een basis had met 2 lagen witte verf. En nu komt er een laag zilveren glitters overheen.


Wat een tegenvaller! Zie je het? Een gelige waas met wat glitters:


Terwijl het er in het potje goed uitziet:


Dit is de gebruikte verf/lak:


Maria vond het zeer teleurstellend.


Volgens haar man, Stoffel, moest er gewoon nog een laag glitters overheen.


Jammer genoeg is het nog steeds gelig en vlekkerig.


Al heel wat uurtjes geschilderd en dan dit als resultaat 🤔
Komt dit nog wel goed?

Volgende week laat ik je meer zien van dit project van Maria.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Hm, dat is niet zo leuk, ben benieuwd of het nog goed gekomen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vreemde gewaarwording en het zou ook heel jammer zijn als dit niet opgelost kan worden. Een andere dekkende kleur kan natuurlijk altijd nog want het is wel een schattig schommelstoeltje. Ben benieuwd???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is inderdaad een grote tegenvaller :( Ik hoop dat Maria en haar man een oplossing hebben gevonden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen