{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 april 2024

Voorjaar!

Voorjaar!

Het leek dit jaar wel heel lang te duren, dat het voelt als voorjaar.
Afgelopen weekend wat het eindelijk zover: warm genoeg om veel tijd buiten door te brengen!

Zondag zag ik ook voor het eerst in dit jaar lammetjes:


Daar vlakbij zag ik dit ganzenpaar zwemmen met 5 jongen:


En 's avonds maakte ik deze foto, zomaar door. het raam:


Wat een onwaarschijnlijke kleurenpracht! Maandag hoorde ik dat dit door dat woestijnzand kwam. Dat zand had gelukkig niet al te veel invloed op het weer gehad, wij hebben genoten van heerlijke dagen met behoorlijk veel zon en fijne temperaturen.

Gewoon wat mooie plaatjes op deze dag.
Als je inspiratie zoekt, kijk dan eens onder de labels "lente", "voorjaar" en "tuin".


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Gelukkig kreeg je het ook mee dat het voorjaar in volle gang is.Anders had je al die mooie momenten moeten missen en ik je mooie foto’s.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad Akkelien wij hadden hier in Friesland echt
    een topweekend wat het weer betreft o.a. je kan bijna wel zeggen dat het hier in het noorden vaker droger en zonniger is dan elders in het land. Heerlijk de foto's die je laat zien, mooi de lammetjes, en ook het ganzen paar. Wat een schitterend e luchtfoto heb je kunnen maken, en nog een beetje extra door het Saharazand, inderdaad een fantastische kleurenpracht, en dat is puur genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feest-dag! Mooi! Els DDFZ

    BeantwoordenVerwijderen