{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 april 2024

Kringloopgelukje

Kringloopgelukje


Ze zijn niet elke dag open, maar als ze open zijn en ik kom er langs, dan ga ik even naar binnen. Dan heb ik het natuurlijk over mijn lievelingswinkel, de Dorcas.
Ik breng er wel eens wat heen en ik kijk altijd even rond. Vaak zie ik niet iets dat ik wil hebben en soms... dan zie ik wel wat!

Vorige week zag ik een mooi stofje, met roosjes. Ik pakte het op en wat een mooie vondst!


Links zie je een mapje waar ik haaknaalden en andere benodigdheden in kan doen:


Het hartje heeft aan de andere kant een ritssluiting. Het lijkt me een handig klein etuitje om bijvoorbeeld markeerders in mee te nemen.


In het haaknaaldenmapje zit dit label:


Hmmm, zou dit gemaakt zijn door Maddy van Maakhetff by Maddy? Ik tag haar op Instagram en probeer erachter te komen.

Update: ik heb dit op Instagram gevraagd, om even over 9 en had al heel snel een reactie van Maddy. Het is inderdaad van haar hand, van een aantal jaar terug. Extra leuk om te weten voor mij!

Maddy maakt nog steeds heel veel leuks, ze laat dat zien op Instagram.

Ik ben er heel blij mee.

🌹  🌹  🌹  🌹  🌹  🌹  🌹


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. O ja, mijn oog was ook zeker op dat stofje gevallen!
    Eerst dacht ik dat je zelf aan het naaien was geslagen, maar de vork zit anders in de steel... Hoe leuk is dit!
    Leve de kringloop hoor...
    Enne, ik ga eigenlijk nooit de winkel uit zonder er iets te kopen, al is het maar iets kleins...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ik kom er vaak wel 3x per week... Ik koop alleen iets als het echt heel leuk of noodzakelijk is :-)

      Verwijderen
  2. En zó krijgt alles uit de kringloop winkel weer een 2e 3e 4e enz.leven,leuk stofje ja.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker treffen Akkelien, wat een lieflijk setje s dit en heel handig in gebruik. Ook mooi dat je kon achterhalen dat het van Maakhetff by Maddy was van lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht ook meteen: hé, dat heeft Maddy gemaakt! Een heel leuk en handig setje, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen