{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 december 2020

Dinsdag - poppendag Sinterklaas in 2020

Dinsdag - poppendag Sinterklaas in 2020


1 december is het vandaag!
Wat gaat deze maand ons brengen dit jaar?

In mijn familie vieren we Sinterklaas dit jaar op afstand.

Lang geleden gehaakt, uit het boekje Gelukspoppetjes haken

Per huishouden regelen we dit keer een pakket voor een ander huishouden, met daarin cadeautjes voor een afgesproken bedrag, 1 gedicht en 1 surprise.

Roetveegpietje, vorig jaar gehaakt 

Sommige pakketten worden zelf gebracht en anderen gaan met de post. Via Whatsapp delen we dan later foto's van de cadeautjes en surprises. En de gedichten kunnen nog per mail doorgestuurd worden.

Een gehaakte wortel, op basis van een gehaakte driehoek!

Samen maken we er wat van! Wat doen jullie?

En wil je inspiratie voor surprises? Ik laat ieder jaar zien wat er zoal gemaakt is in mijn familie, hier is een lijstje met linkjes:

- De surprises van 2012
- De surprises van 2013
- De surprises van 2014
- De surprises van 2015
- De surprises van 2016
- De surprises van 2017
- De surprises van 2018
- De surprises van 2019


Ik ga kijken of er ook Sinterklaas, poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een creatieve oplossing om Sinterklaas te vieren. Dat creatieve zit toch wel in de familie bij jullie denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een goed idee! Wij vieren al jaren geen Sinterklaas meer. De kinderen en ik zijn echte christmacolics dus het is hier straks kerst wat de klok slaat.
    Fijne Sinterklaasavond vast.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat hebben jullie mooi opgelost!
    Wij vieren niet echt Sinterklaas, hebben wel vorig weekend met ons drieën gegourmet en het een beetje extra gezellig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede oplossing, helemaal coronaproof! Hier is de sint nog niet gepasseerd....

    BeantwoordenVerwijderen