{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 2 december 2020

Cadeautjestijd

Cadeautjestijd


December is een cadeautjesmaand, ook in deze tijd! 
Ik regelde dit cadeautje voor mezelf weer zelf. 


Ik vind 't zo mooi dat ik het hier graag laat zien 😊


Deze mooie projectbag is gemaakt door Ingrid van Sunny Designs. Regelmatig vind je op haar Instagram-account (volg je haar al?) een aantal projectbags die ze dan in de verkoop heeft. En meestal zijn ze zo weg.


En over "weg" gesproken: ik was helemaal weg van dit leuke stofje! Dus na heel even twijfelen (echt héél even) typte ik "Verkocht" en ja, ik was de eerste 😀


Heel blij mee! Prachtig gemaakt, mooi gevoerd ook. Snelle levering en ook nog eens leuk ingepakt! Een heel leuk cadeautje voor mezelf weer. 

Koop jij wel eens een cadeautje voor jezelf?


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ja, soms moet je jezelf eens verwennen. En dit is toch leuk; jij blij en de maakster blij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een leuk stofje, mooi cadeautje voor jezelf. Ik beschouw elke aankoop van hobbymateriaal als een cadeautje, dus ja, ik geef mijzelf regelmatig cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik koop zeker cadeautjes voor mij zelf. Vooral in deze perioden, iets voor in mijn schoen ( want papa en mama moeten ook hun schoen zetten) en wat in de zak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt jezelf heerlijk verwend Akkelien, erg mooi
    is het en inderdaad een heel bijzonder en aantrekkelijk
    stofje is hier voor gebruikt.
    Net als Angélique beschouw ook ik alle hobbymaterialen
    als een cadeautje, daar kan ik erg van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig cadeau waarmee je jezelf hebt verwend Akkelien! Groot gelijk, dit zal je nog met veel plezier vaak gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen