{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 24 december 2020

Kerstpost

 Kerstpost


Het is altijd een hele klus, kerstkaarten schrijven. Eigenlijk dacht ik vorig jaar dat ik er misschien maar niet zoveel meer ging sturen...
Nou ja, toen kwam dit vreemde jaar! En natuurlijk ging ik wel kaarten sturen!

Ik haakte flink wat engeltjes en bij veel kaarten stuurde ik ze mee.


Ze zijn gehaakt op basis van het patroontje dat ik kocht bij Lizette, met mijn eigen aanpassingen erin.


Ook wij ontvingen al heel wat kerstpost en soms zit daar ook een zelfgemaakte kaart bij of een leuke verrassing.



Echte post is zoveel leuker!


Fijne dag 🍀
Morgen is het eerste kerstdag. Fijne feestdagen gewenst! 


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Een traditie om te koesteren ❤️ !!
    Wens jullie ook hele fijne dagen🌟🌲🌟 Nu ook online😉.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit jaar ook nog nooit zoveel kaarten verstuurd als dit jaar, mooi gebaar.
    Fijne kerst,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kerstkaarten sturen en ontvangen is een mooie traditie. Jammer dat steeds meer mensen kiezen voor een apje. Natuurlijk begrijp ik de gedachte erachter van milieubewust bezig zijn, maar toch een tastbaar persoonlijk gebaar is zo waardevol en wordt vaak nog lang gekoesterd. Dat zal met jouw mooie engeltjes ook vast gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfgemaakte kaarten zijn het allerleukst!
    Mijn goede voornemen voor 2021 is dus om op tijd aan een geschikt borduurwerk te beginnen om te fotograferen voor onze kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke engeltjes, en het lijkt me feestje omdat bij je kerstpost te ontvangen, iets persoonlijks is altijd mooi.

    Fijn sfeervolle dagen Akkelien,

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen