{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 31 december 2020

Oudejaarsdag 2020

 Oudejaarsdag 2020


De laatste dag van dit jaar. En wat een vreemd jaar was dit!
De hele wereld staat op z'n kop door een virus. Wie had ooit kunnen bedenken dat we zulke grote aanpassingen zouden doen met z'n allen!

Ook in mijn persoonlijke leven kreeg ik te maken met aanpassingen.
Ik viel, zomaar, best veel af en in april kreeg ik te horen dat ik diabetes heb...
In september bleek het LADA te zijn, dat is later ontdekte diabetes type 1.
Ik slik medicijnen, heb mijn eetpatroon enorm aangepast en ben aan de #minstens6000stappenperdagchallenge begonnen. 
En weet je, dat gaat eigenlijk heel goed en ik voel me momenteel prima! Wel bijzonder dat ik nadat ik ongeveer 30 jaar maat 40 had ineens maatje 36 blijk te hebben 🤔
En toch: er zijn veel ergere dingen, wat fijn dat ik me gezond voel!

Ja, 2020 zal ik niet snel vergeten!


Laten we er nu maar een eind aan breien, aan dit gekke jaar!


Dan pakken we de draad in 2021 weer op.

Hartelijk dank voor je bezoekje aan mijn blog! Bedankt voor alle keren dat je langs kwam en misschien zelfs een leuke reactie plaatste! Dat maakt bloggen zo leuk!

Fijne dag en een prachtige oudejaarsavond, maak er wat moois van, maak mooie herinneringen 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Hopelijk wordt 2021 een prachtig jaar zonder verrassingen op gezondheidsgebied. En ik hoop weer heel veel blogjes van je te mogen lezen. Zo bijzonder dat je altijd weer iets weet te verzinnen en door blijft gaan met bloggen.🌟✨🌟

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je weer goed voelt! Ja, 2020 is een jaar dat niemand zal vergeten....sommigen vanwege corona, anderen vanwege persoonlijke omstandigheden...
    Hopelijk kijken we vandaag over een jaar met een beter gevoel terug!
    Dank voor al je blogjes afgelopen jaar, knap dat je er zóveel wist te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaan we doen, mooie herinneringen maken.
    Fijne avond en op naar een gezond en gloednieuw jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooi nieuw spandoek gebreid voor dit bewogen jaar! Hopelijk hebben we er met ons allen veel van geleerd.
    Goed om te lezen dat je je nog steeds goed voelt, houden zo.
    Op naar een mooi 2021!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je je beter voelt. Fijne jaarwisseling. Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen