{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 16 december 2020

Engelen voor de kerstboom

Engelen voor de kerstboom


Begin vorige week heb ik de kerstboom van zolder gehaald en versierd. De kerstboom met de engelenverzameling. Ik heb er weer wat nieuwe engeltjes bij:


Deze twee keramiek engeltjes kreeg ik van iemand, zo lief!


Mooie houten hangers, gevonden bij de Dorcas-winkel.


Daar vond ik ook deze leukerd met haar lange slungelbenen én het rieten engeltje op de volgende foto:


Bij een kerstkaart kreeg ik nog deze engel, van de Wereldwinkel:



Het volgende engeltje haakte ik zelf, naar het patroon van Lizette. Dat patroon kan je voor 1 euro bij haar kopen en de gehele opbrengst is voor een goed doel! Ze heeft nog een paar van dat soort actiepatronen te koop, kijk bij belangstelling even hier. Je kunt ook kant en klare hangers en andere spullen bij haar kopen, en bij al die dingen gaat een deel van de opbrengst naar een goed doel. Over kerstgedachte gesproken!


Ik ben blij met mijn nieuwe engelen, de verzameling wordt steeds specialer!
Heb jij ook zo'n groeiende verzameling of koop je ieder jaar nieuwe versiering?


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Nee, ik heb niet zo'n verzameling... Wat leuk om zo overal een herinnering/verhaal bij te hebben.
    Die met de slungelbenen vind ik zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook niet ik doe al heel lang met steeds hetzelfde

    BeantwoordenVerwijderen